2019. február 24., vasárnap

Bullet Journal ~ Március

Sziasztok!
Aki követ Instagrammon (@bulletjournal53, gonczi_gabriella98) az tudja, hogy mit is jelent ez a kifejezés, hogy Bullet Journal. 
Röviden ez egy teljesen személyre szabott határidőnapló. Magunknak rajzuljuk meg, magunknak alakítjuk ki, hogy mi legyen a tartalma. Szívesen csinálok erről egy összefoglaló bejegyzést, ha szeretnétek. Ami jó ebben a módszerben, hogy nincs benne felesleges oldal, minden a saját igényeink szerint van benne. 
Az én márciusi tervezőm a következő elemekből áll. 



Természetesen van egy nyitó oldal. Ez minden hónapban más stílusú, más hangulatú. A márciusi nekem egy letisztultabb koszorú formát képvisel.




A következő oldalon a havi tervező található. A kiszínezett rész egy hosszú hétvégét jelöl. Ez is mindenkinél, máshogy néz ki. Van akinél egy oszlop, van akinél különböző geometriai minták alkotják a havi nézetet. Én maradtam a szokásos négyszetes megoldásnál.




Ezután következik a heti nèzet. Ennél is egy egyszerűbb kivitelezést választottam. A legtöbb “kész” határidőnaplónál is ez a kinézet az alap és a megszokott. 


A hónapot egy hangulat követővel zárom, ami most egy maci forma lett. Szerintem nagyon aranyos. Ez az oldal az egyik kedvenc részem. 

Remélem tetszett a bejegyzés, találkozunk legközelebb!

2 megjegyzés:

  1. Szép. ^^ Én is vezetek, a márciusról ez a kedvenc heti rajzom:
    https://www.instagram.com/p/BsOTewhltDp/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1suqd420esax

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nagyon szép a rajz, vidám és szines nagyon tetszik

    VálaszTörlés

FORRÁS