2019. március 11., hétfő

Tavaszi TAG




Sziasztok!

Régen ezek a TAG videók, bejegyzések nagyon népszerűek voltak, ezért gondoltam visszamegyek egy-két évet az időben, és kitöltök egy ilyen kérdés sort.


Képtalálat a következőre: „tavasz”



1. Melyik a kedvenc tavaszi sminkterméked? 

Igazából az én sminkem az szemhéjtusból és szempillaspirálból áll. A szemhéjpúderekkel szoktam variálni, így most egy palettát emelnék ki. Csupa vidám színt tartalmaz, ami nagyon pigmentált szerencsére.

2. Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkod?

Pont ma volt azaz eset, amikor nem tudtam dönteni a lakkok terén, ezért telefonos segítséget kértem a barátnőmtől. Én télen is képes vagyok magenta körmökkel mászkálni, nyáron pedig szürkébe. Nincs kedvencem.

3. Kedvenc tavaszi virág?

A hóvirág. A tavasz hírnöke, ha ők megjelennek én már érzem a tavaszt. Idén ugráltam (szó szerint) mikor megláttam. 

4. Hordasz tavasszal napszemüveget?

Télen is. A Nap az vakító és kész. Plusz, ha nem aludtam túl sokat akkor az, ápol és eltakar elv lép életbe. 

5. Miben változik az öltözködésed tavasszal?

Eltűnik a sál, a kabát és a téli csizma. Előkerül az edző cipő és a balerina cipő, és a pulcsik. 

6. Tavasszal eszel fagyit?

Igen, most is nagyon kívánom. 

7. Kedvenc tavaszi illat? 

 A tavasz illat. Minden hónapnak megvan a maga illata szerintem. 

8. Milyen a tavasz ott ahol élsz?

Kezdenek rügyezni a fák, a bokrok, előbújnak a virágok. Előbújnak a motorosok. Egyébként biciklist látok télen, de motorost soha. Ti ezt értitek?

9. Mit szeretsz a tavaszban?

Hogy feléled minden. A tél kopár és nyomasztó. A tavasz az irodalomban is az életet, a megújulást jelenti, ezzel teljesen tudok azonosulni. 

10. Tavaszi nagytakarító vagy?

Nem takarító, inkább szelektáló.

11. Tervek a tavaszra?

Kezdődnek a kerti partik, a kirándulások. Készülünk a Húsvétra. A legfontosabb pedig, hogy tavasszal lesz az évfordulónk a párommal. 



Ha van kedvetek írjátok meg ti is a válaszaitokat, nagyon érdekelne.
További szép napot nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FORRÁS